cupen

igår va jag på cup mitt ute i ingenstans. att hitta dit visade sej va en omöjlighet.
fast mkt berodde på våran kära chafför erik som va så säker på att han visste exakt vart vi skulle.

Han fick beskrivningen att han skulle svänga åt höger där de stod nationalpark. men erik svängde där de kändes bra istället. och vi yra runt. åkte till typ fem bondgårdar och fråga om vägen.

Sen fick han beskrivningen att åka till elvsåsa eller va de hette. Skylten kommer och pekar att vi ska svänga höger. men troru erik gör de? Nej, vi svänger vänster och tappar bort oss igen.
Och vi fråga, varför svängde du inte åt de hållet vi skulle? Nää men de kändes bättre och svänga åt andra hållet tyckte han..

Men vi kom fram iaf.
fast sena.

vi fick match tider
20.40
00.25
04.10
06.40
09.10

Helt sjukt. vi spelade dom tre första matcherna. lyckades peta in två mål :)
efter 04.10 fick vi reda på att laget som vi skulle möta 06.40 hade åkt hem. då skulle vi få sitta och vänta till nio matchen. när kl va 5 hade jag vart uppe 24 timmar och va sjuk, så min lust att vänta till kl nio för att spela en jävla match på 20 min va helt borta.

Jag drar nu sa jag och packa väskan. vissa ville verkligen stanna. men de sket jag totalt i. jag hatade dom förtillfället. t o m dej patric.
Men tillslut åkte iaf alla hem.
då va jag glad. och trött.
men lyckades ändå inte sova mer än 6 timmar så min hjärna fungerar inte som den ska.

Kommentarer
Postat av: mia

jag tycker du kämpade på bra malin =)
wööwöööjjj!! jag hade kul ialf.

2007-07-15 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0