Jag trodde de va idag..


Fick sms från alex i går (Sön). I de stod de "vi ses imorrn".
Med andra ord fattade jag de som de va idag dom skulle komma hem (mån). Som alla andra också skulle gjort.
Han skulle komma hem mellan 5 och 6 på morronen.
Så 5 på morronen kliver jag upp i väntan på hans ingång. Klockan gick och ingen alex.
Hepp.
Gick till jobbet vid sex, tänkte att han ringer väl när han kommer hem.
Ingen alex och klockan va halv åtta. Jag började bli sur! Han skulle ju va i uppsala vid fem!
NIO fick jag nog och ringa han. Inget svar!
Ringde tillslut damon, och han svarar helt borta
- aa hallå
- Hej DE är malin
- Va? hej?
- VART ÄR NI?
- På hotellet vadåra, jag skickar ett sms. KLICK!

WHAT. Hotellet? dom ska ju va hemma. Harom missat planet? Hare vart terroratck? Är nån död?
Får sms "ber alex ringa dej"

Efter en timme har min mobil fortfarande inte ringt, de vet jag, hade stirrat på den hela tiden.
Då börja jag tänka att alex kankse hade dött eller nått.
Skickade sms till damon.
"Vad har hänt? Vart är ni?"

Får tilbaka. "vi städar vårt hotell, checkar ut om en timme. Visste inte att de va så bråttom"
Hmm.. checkar ut? Jag kankse missuppfatta och dom kommer fem på kvällen?

Alex smsar från damon att han kommer till arlanda 03 och är hemma innan 06.
Jaha, så då kommer dom tre på eftermiddagen. För dom skulle ju hem idag! Blir sur för att han skriver 03 och inte 15. de heter ju så på eftermiddagen..
Så jag skickar tillbaka "lär dej att de heter 03 natten och 15 dan"

Sen läser jag deras ayianapa blogg. Där står de att dom ska åka hem på måndagen (idag) runt 23 och kommer hem på natten till arlanda och är i uppsala på tisdag morron runt 5.

Vilken koll jag har. Damon lär tycka att jag har en hjärnskada. Och de har jag.
Imoorn är iaf dagen me stor D och jag ska äntligen få se min alex :D
Vi har faktiskt inte setts på nästan 2 veckor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0