maaaaaaaaaat


Eftersom min pojkvän inte längre fick ha kvar sin lägenhet får han bo här så länge.
2 st på 27 km.
Än så länge har de gått bra.

Men för att inte börja tjaffsa om vem som ska göra mat kom jag på iden att vi skulle laga den varannan dag.
Så han bestämde att jag skulle laga igår. Och han idag.
Så jag kolla upp va jag skulle göra, och fattades de nått åkte jag och köpte de efter jobbet. Så sa jag åt han och göra lika, för de går ju så mkt bättre.
Idag när jag kommer hem och är skit hurig vid halv fem och förväntar mej mat ligger han och sover.

- Jaha? Jag är hungrig, va ska vi äta?
- De får du se.. (nyvaken)
(ofta)
- Men ärligt, va ska vi äta, vetu ens de?
- Nej jag tänker nu.
- Nu? du skulle ju tänkt på de igår..
- Jag vet, men jag kom inte på nått, men jag tror inte vi har allt hemma till de jag vill laga.
- Jamen de skulle du ju tänkt på igår sa jag ju.
- mummel mummel.

Suck, och han tycker jag e tjatig. Äre konstigt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0