mkt.


Kom hem från en underbar resa i Malaga förra tisdagen. Jag och cristian åkte ner. Och hälsade även på fia!

Veckans bästa: Vädret, shoppingen och dom jag va me!
Veckans sämsta: minaa jävla skavsåår. fötterna svullna upp i värmen. och jag snackar inte ett skavsår, utan typ sex!
Veckans besvikelse: utelivet. helt klart. Men dom kvällar vi va ut va gaalna.

Kom hem, gick ut på bj. Skit kul. Åkte sen under heljen på träningsläger. Skit skönt och komma igång me fotbollen igen. love it
Kom hem igen på sön och samma dag till norrland för att hälsa på alex gamla gator.
Så nu sitter jag här, i norrland,  har varit strålande solsken hela dan. Och hade jag nå sommar kläder/bikini me mej?
Neej! Jag trodde de skulle va vinter här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0