Firade Anna :D


Kom nyss hem från Bj. De har varit en lyckat kväll!

Dagen började me match, som vi vann. Dock mkt orättvist. De andra laget va bättre än oss.
Men de jag kan säga är att sätter man inte sina chanser får man skylla sej själv. Så fuck u losers, om nu nån från Valbo som ligger i Gävle nu skulle se de här.
Men de tror jag, jag har ju i snitt 3000 läsare. Så jag knäcker er Sjuu.se.

Vi 7 kom anna me syster hit. Sen kom de anadra. Förfesten va ovanlingt lugn.
Sen bar de väg till svenssons, där de bjöds på skumpa för att skåla för anna. Vi var sju pers och jag skojjar inte om de hölls 20 tal för henne. Var av 15 från elin.

Sofie, Annas systers tal va kul me tanke på att hon sa:
- Vill bara säga att de va så skönt dom 2 första åren innan du fanns och förstörde allt.
Då skratta jag lite..

By the way, så blev de lite dans och elin prestentera mej för linné! LINNÈ! Fatta.
Han som alla snackar om.
Jag fråga om dom söp för 300 år sen och han svara - De kan du upp och sätta dej på.
Och de gjorde jag.

Sen vart 2 av oss hungriga, dvs elin och frida. Och sofie toffla hem medans vi andra drog till Bj. Anna och jag skakade allt de våra mammor har givit oss, och den sista timmen vart mer än lyckad. VÄRT!

Tänkt att jag ska sitta till sex nu och vänta på min kära pojke.
Men får väl se hur de går..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mallisbrallis. DIn blogg fattar man ju inget av egentligen allt llåter bara så sjukt. liksom vaddå Linné, haha hade han krypit ur graven eller?
nej jag sprang till toan på red rooom men då ställde sig vakten utanför. jag måste nog gå dit lite innan tio för nu såg han när jag sprang dit.. :D

2007-05-28 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0