jäjä


Idag kom fia förbi. Hon klippte av mitt fakehåår :O
De är skit tunt nu! Och kort.

Alex hade lämnat en kabel så man kunde koppla i mina stereo högtalare till datorn. Vi lyckades hitta utaget i datorn och utaget på stereon. Men de funka inte.
Började leta efter on/off knappar bak på stereon.
Byta uttag.
Höja, sänka.
INGET LJUD!
Jag va då nära på och ge upp och svor lite till datahelvete och undra varför inte alex va här och hjälpte mej när jag som mest behövde honom.
Då kläckte fia ideen att vi kankse skulle testa och sätta på stereon.
Aa tänkte jag, men de är inte rätt.
Men låt gå då.
Och vips, Ljud!

Orka!



Jag har pluggat hur jävla länge som helst nu. TACK FIA FÖR ALL HJÄLP. Utan dej skulle jag vara körd!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0