Man kan inte alltid ha rätt.

Kul att jag har typ 1000 kr och leva på tills nästa lön! Jag måste fan ha ett nytt jobb! Ett heltids jobb!
Skulle ju va kul och festa i heljen, men de känns som jag får stanna hemma och drömma om de istället.

På Svenssons i måndags vare en kille som sa nått till mej. Men jag orkade inte lyssna på va han sa. Då tog han tag i min arm och sa - Hör du inte? De haglar ju komplimanger över dej! Kan du inte bara ta de och stoppa de i hjärtat.
Jag låsades ta ner de från luften och la de på höger sida..
Han ba - Jag tar de som en diss, hjärtat sitter på vänster sida.

hahahahahahah och de visste jag INTE!
Jag är faktiskt bara 20!

Alex drog nyss den jäveln.
Skolan kallade. Så här sitter jag ensam och får runka till dom här istället.







.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0