Valborg.


Sista april
blev en riktigt trevlig dag.
Jag jobbade först, helt onödigt, för de fans absolut ingenting och göra. Drog efter jobbet ner till stadsparken. Eftersom de är ett måste. Men de va inte speciellt kul. De va rätt kallt och jag började då bli hungrig.
Så jag och fia åkte hem till elin. Och där grillades de!
De va hur mkt mat som helst och allt smakade hur bra som helst.

Gled sen vidare på fest, för att sen hamna inne på svenssons, hyllan, åkanten, platina. Kalla de va ni vill, men där hamna vi. Same shit!

Kvällen slutade me att elin stod och ragga. Och fia me. Frida ville bättra på sin engelska och hitta på nån som pratade de. Och Anna försvann. Och där stod jag. haha
Fast aldrig fick man stå ensam. Alla världens slisk hade samlats där.
Och alla va sämst på atta ragga också.
Tur att alex jobbade där den kvällen, för då behövde jag bara säga att - Dra! annars från ni me diskplockaren å göra :P hahahaha
de tyckte jag va kul!!!!

image31



Jag har varit på arbetsintervijuv. Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: elin

hm...kul att du skrev ragga och elin med fettext, ifall nån skulle bli förvånad=) eller inte..haha

2007-05-02 @ 18:43:09
Postat av: mallan

hahah jag veet

2007-05-03 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0