YES!


De blev en utgång igår, tack vare min älskade elj :D
En rätt nykter utgång, men de va fan riktigt kul!
Man kände typ halva bj vilket va kul och jobbigt.

Full tjej till en vimmelfotograf: NEEEEJ! Inte du!  Gå härifrååååååån!
Och knuffar iväg han.
Fotografen: Men vill du inte va me då?
Full tjej till mej och elin: VIll inte ni va me på bild me mej?
Jag: neeej tack
Full tjej: Men vi vill inte va me. GÅ! NU!
...
Full tjej: eller.. du skulle ju kunna ta ett litet föresten.
Full tjej börjar posa me en ful min
Fotografen kollar på na, suckar och drar.
Full tjej springer efter me fula minen: Knäpp då, knäpp då.
Fotograf: Nej, gå!

Assså de lät så DJÄVULSKT kul!
HAH



.

Kommentarer
Postat av: isabella

Hedrande att jag är den
fulla tjejen :( haha. illa... alkohooool! allt jag kan säga

2007-05-18 @ 17:55:38
URL: http://isabellanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0