En torsdag morron!



Alex skulle ut igår och sa att han skulle komma hem och sova eftersom han skulle börja jobba 11.00 dan efter.
Innan han gick sa han att han skulle komma hem på natten och "mysa" med mej. haha Nöjd somnade jag i väntan på att han skulle komma hem.
KLOCKAN 5 vaknar jag. Ser mej omkring i lägenheten. Ingen alex. inte i soffa och inte på toan.
Han har dött!
Ringade han, inget svar.
Smsa han, inget svar.
Och eftersom jag inte kan hanskas me sånna här situationer så börjar jag fundera på att ringa SOS, samtidigt som jag funderar på om jag ska smsa eller ringa hans kompisar och fråga vart han är 5.00 på morronen.
De tar en kvart innan jag lugnar ner mej och tänker att OM de skulle hänt nått så lär dom ju ha hört av sej.

När kockan passerat 06.00 och jag sitter och äter frukost på jobbet, då, ringer han! AS PACKAD!
- Men tjeeeeeenareeeeeeeeeeee!! WHOW jag är på efterfest!!!!

TUR för han att han inte var i min närhet, för jag hade inte tvekat en sekund på att strypa karln!!!

Med de här vill jag säga att jag aldrig i helvete kommer klara av att få barn. Tänk när min 14-åringa dotter gör så här. Då kommer mamma malin haft hjärtatack och dött!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon =) Ha en bra dag!

2007-11-15 @ 08:20:29
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0