Måndag.


Då vare måndag igen. Inge kul alls med tanke på att jag har spenderat hela helgen i soffaan och kunde inte vara med påå hela Allianscupen som BÖRJE SK VANN! Var där och såg finalen iaf. hej jag är stolt!!!

Och jag känner mej ännu inte riktigt helt frisk.
Känns sämst, eftersom jag vill träna. Men kan ju å andra sidan glädja mej åt att jag bara jobbar mån, tis, ons.
För på sen drar man till baaarcelooonaaaa :D:D:D
Kommer säker va sjuk där, men de skiter jag i.

Så jag ska bara hem efter jobbet och ligga i soffan och tvinga alex ta hand om mej!

 

Kommentarer
Postat av: billy

bäst för dig att du blir frisk!
FÖR VI SKA SUPA VARENDA DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAG E SJUKT PEPP! WOOOOOOOOHO, WIIIIIHOOO (AKON)

2007-11-26 @ 18:29:47
URL: http://chio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0