PERMIÄÄR!

För People idag! De va en rikitig höjar kväll!!

Dagen började med DÄCK BYTE!
När jag hade stått där på parkeringen en timme och kollat på när herrarna i Börje sk´s A-lag bytt massa däck och sagt till varann - kommer ni ihåg när man hade en tumme (likamed minusgrader) frågade jag snället om jag kanske skulle hjälpa till.
Dom: - Fan va ba, då går vi och tar semester en stund.
Och är stod jag, värdelös och skulle byta däck. Börja med en mutter, och de gick bra.. SEN den andra och då DOG boorren eller va fan de va.. skitsamma. Däck buye är inget för mej. man bil bara smutsig.

Sen drog jag och billy på förfest och båda vart alldeles för fulla. SPECIELLT billy. Men people blev fan helt jävla okej!! Även om jag sitter här halv två, så var vi ändå där typ nio. SÅ 22 23 24 01 är ändå fyra timmar på en krog. de är nästan to much.
iaf för min del.

Nej nu väntar köttfärssås och makaroner. NYTTIGT!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0