sthlm, sypor, feber.


Igår var jag och alex i sthlm hela dan för att kolla på en vinterjacka åt han.
Och vi hitta allt annat förutom de. Jag hade bestämt mej för att inte kolla på nått.
Inte gå in i en affär med tjej kläder, för att jag åker ju till Barcelona på tor och då ska jag shoppa där.
Så jag blundar mej i genom tjejavdelningarna. Men på Mq tjuvkikade jag lite och vips
stod jag i kassan med en tröjja.

Efter 6 timmars shoppande så åkte vi hem till uppsala för att käka på resturang.
Både jag och alex hade cyklarna vid station, smidigt tänkte jag eftersom båda va skit hungriga. Så jag hoppa upp på den och börja cykla.
Inte alex.
Nej, man ska inte cykla på vintern. Gammalt jävla ordspråk från norrland.
Så han går, hela vägen. Och jag blir skit sur för jag blir ju tvungen och cykla så där sakta så man nästan välter samtidigt som jag försöker skrika på han att hoppa på cykeljäveln.
inte då.

Vi gick och åt, sen drog han och festa och jag hem för att ladda till Allianscupen.
Drack massa vatten och va råladdad.

Runt halv fem vaknar jag av att alex har kommit hem och lagt sej. Han gnyr och vänder och slår i sömnen så jag inte kan sova.
-Alex!
-mm
-Va fan håller du på me?????
tyst
-ALEX!!!
-mmm
- VA FAN GÖRU?

Han sätter sej då upp och tok spyr, först i sägen sen ner på golvet.
Jag känner att jag typ har feber, ont i halsen, kan inte andas genom näsan och ser min pojkvän som spyr ner lägenheten halv fem på morronen. Jag börja då leta efter en pistol för att skjuta mej själv.


Efter allt lägger mej i soffan och fryser ihjäl och kan inte somna om och kan inte va med på fotbollen heller.
skitliv.

Aja, nu mår jag väl sådär. Barcelonas andra halvlek börjar nu så jag känner mej lte bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0