SVERIGE - Lettland


Idag äre match! Brukar inte kolla på Sveriges landskamper. Brukar oftas skämmas. MEN idag äre endå en stor dag och jag tänker titta. Mkt pga att min kära Kim äntligen får börja. (efter alla år på bänken, en bänk som lagerbäck borde ha fått uppkört.. blabla.. nånstans)

Satt och kolla på aftonbladet. Och dom konstaterade att gräset va bra. Mkt viktigt. eller inte.
Förlorar sverige och skyller sen på gräset och inte på anders svensson som egentligen borde få ta all skit så blir jag fan lika sur som jag alldtid blir när jag ser på dom = sveriges landslag.

Jag tänker inte sitta här och bli upprörd redan. utan jag har taggat nu med en timme på gymmet, lite" vänner" på tv och sömn.
Och nu ska jag äta världens godaste soppa.

image229

Kommentarer
Postat av: billy

el soppo

2007-11-21 @ 20:05:34
URL: http://chio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0