taggad


På lördag öppnar en ny krog i uppsala. People!
töntigt namn.
Är skiiiiiiit taggad tills på lördag.
Köpte nytt linne som jag ska ha på mej och dom ny omklackade skorna. So, here i come people. hähähä :P

Men på dan ska jag stå mellan 14-17 och byta däck. Spelar man fotboll i börje måste man göra de. Jag brukar mest ta betalt bara. eller ta en runda på ikea eftersom vi är på coop parkeringen där.
Tror inte de kommer komma nå folk. Dom som kommer är dumma i huvet. De har redan snöat två ggr och de är bra halt på vägarna så de lär man fixat tkr jag.
Men om du är dum i huvet eller känner nån annan som är de så äre bara att dyka upp på coop parkeringen vid ikea och punga fram 140 riksdaler, så står jag där i min hel oranga overoll och ler.
eller gråter..


image212

söt va? de är billy.

Kommentarer
Postat av: elin

tjohoooooooo....vart fan ligger denna krog? jag ska assa ut i helgen. nar kommer du?

2007-11-08 @ 20:37:08
Postat av: maallan

sevens gamla lokaler om du kommer ihåg de haket.
jag skicka in ledighetsansökan iförrgår, så hoppas få svar idag. för isf dyker jag och billan upp den 29 nov :D:D:D:D:D:D:d

2007-11-09 @ 07:46:26
Postat av: elsa

Heej! Ska ni dit? vi med.. kom på förfest hos mig om ni vill! Puss

2007-11-09 @ 20:16:23
URL: http://heyimelsa.blogg.se
Postat av: billy

HAHAAHAHHAH JAG ÄLSKAR GUBBEN!
DET E VERKLIGEN JAG.

2007-11-09 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0