Tisdag.


Idag tog jag en liten joggingtur hem efter jobbet. Kände mej skit duktig, men kom sen på att sträckan är typ 1,5 km. Duktigt idiot. inte undra på att jag trodde jag hade världens bästa kondis.

Sen iaf! så drog jag tillbaka till jobbet vid tre för att följa me min kära arbetskambrat helena till hennes syster och fick massage. Så Djävulskt skönt!!

Pappa kom sen och hämta mej och hjälpte till och sätta upp en tavla. De vart skit mysiigt! ååh va jag vill börja pynta me massa jul i min lägenhet. Och i år ska jag fan ta och bygga pepparkakshus och äta upp ALLT själv. Seriöst, så vet jag att de är alla ungars dröm.
När jag ätit upp hela pepparkakshuset ska jag gå till mammas dagis och skryta högt om de! så alla ungar kommer grina av avensjuka. Då kommer jag få känna mej lite över alla andra för än gångs skull.

Klocka är alldels för mkt för att sitta här. Så nu skiter jag i de här och drar. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0