FREDAAG!


Idag äre freeeedaag!
Och idag blir det fest. Fan va kul! Eljen min åker till barcelona på söndag igen så vi ska supa ner henne en sista gång innan hon åker. Då kanske hon kommer komma ihåg oss på ett posetivt sätt , får man hoppas :D
Men om allt går som planerat ska jag åka en helg till henne framöver.

På lördag är de inflyttningsfest hos coachen. aka jimmy. Får se om jag pallar det med. Man är ju inte lika pigg som man var när man va ung.

Att fredagar kan göra en så glad. lkfdhgipojzg

Kommentarer
Postat av: Anonym

frallan. på tisdag ska vi träna i björklinge! ska vi inte ses lite innan och träna lite tillsmamans så att jag iallafall får kontroll på klubban? puss elin

2007-10-19 @ 19:02:45
Postat av: mallan

jaha. har du ändrat dej nu :D
Ja men visst kan vi göra de. men vart? nån ide kankse?

2007-10-20 @ 23:44:28
URL: http://frally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0