man kan inte veta allt.


När vi var på svenssons i lördags täffade vi på mårten andersson, standup komikern. Efter ett tag kommer en kille fram till mårten.
Jag kände igen han som fan men kunde inte komma på vem de va.
Frågade då mårten - varför känner jag igen han?
mårten: - för att de är dan ekborg. du vet han från jönsson ligan. kriminalaren.
Jag vänder mej till dan ekborg och säger. - jag lovar jag har inte gjort nått brottsligt (va nu de skulle vart bra för)
Då säger iaf dan: - tror du verkligen att jag är dan ekborg. Mårten börja asgarva och går därifrån och jag och elin fattar noll.

Då säger han att han är daniel da silva. han som dansar i lets dance.
Bra jobbat tjejer.



image169 image167 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0