Skitliv.


Idag har inte varit min dag. Vaknar med sjukt ont i nacken. Går till jobbet där de inte fanns nått att göra. Vill ringa och avboka körlektionen idag eftersom jag är typ stelopererad i nackan och kan inte kolla åt vänster.
Då måste jag ju självklart betala fullt pris i alla fall som är typ 5 milj för en körning.
Så går dit iaf eftersom de är inte jag som betalar. Och skulle känna mej taskig annars.

Pust.
Nån jävla Urban fick jag köra med. Som hade äckligt skägg.
Körningen gick sådär. Hatar deras skitbilar. Gick dock bättre än sist men vafäään. Kommer hem och vill boka tid för att kolla upp nacken. De blir bara värre och värre. Snart gråter jag. Men nej. SÅKLART!  skulle man återkomma imorrn. När jag ändå sitter vid datorn tänkte jag boka in min teori. Och VARFÖR SKULLE DEN SKITEN FUNKA IDAG NÄR INGET ANNAT GJORT DE??? Nää jag är tydligen inte bokningsbar.

Va fan äre här? Va har jag gjort dej gud?
Jag lovar, jag synadade INTE värst i lördags!!!!!
De va inte jag som hångla med alla, de va inte jag som visa pattarna hela kvällen, och de va inte jag som knulla i tvättstugan eller erkände den snuskigaste hemligheten. hahah gillar att allt de här hände också.

Så jag sitter här i min ensamhet och vill bara ha en ciigggg!

Kommentarer
Postat av: billan

AAAAAAAAAAHAHAHHAAHAH!!!
du gjorde allt du sa att du inte gjorde
COME OOON ERKÄNN HAAH :D

2007-10-29 @ 20:51:59
Postat av: mallan

HAHAH jag kommer ALDRIG erkänna!!

2007-10-29 @ 21:33:54
Postat av: pussy

hahahahaha

2007-10-29 @ 21:42:19
Postat av: pussy

hahahahaha

2007-10-29 @ 21:42:42
Postat av: viooo

haha men shit va skabbigt!? vem gjorde allt de där!?? hahhaa

2007-11-08 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0