Fredag!

Igår va en bra dag. Började med en mysig lunch med bella, bella bong, bella beng, isabella. Vi tvingade oss själva att sitta ute i minusgradera och dricka kaffet, de är faktiskt vår!
Sen drog vi på AfterWork på flurran. Riktigt trevligt. Gratis inträde, gratis mat, billig dricka.
Sen drog jag och firade lilla sara. Haha, ganska kul fest faktiskt. Gick mest runt och körde våldtäktmans dansen. Gjorde ett förösk att dansa normalt, men då ramla jag över en stol. Jag skämdes och gick in till john och prata av mej om de som hade hänt. Han låg där och lyssna så fint, tills jag upptäckte att han hade deckat. Aja..

Min lägenhet ser ut som en katarstrof.


Kommentarer
Postat av: isabella

Mysflickan. kan vi ha mysmåndag på tis? Är ledig då :) jobbar natt på måndag..

2008-04-05 @ 16:00:33
URL: http://www.isabellanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0