Ja, vi är släkt.


Vart förfest hos Coachen i lördags. Skit kul och träffa alla där, även om 5 av dom var mina kusiner och en var min storebror. Min kusin Martin står och pratar med min kompis. Från ingenstans utbrister han plötslig och pekar:

- MEN SHIT VILKA STORA STOR-TÅR DU HAR!!!
- Men sluta, jag skäms!
- Nej men dom är ju enorma. Kan jag inte få ta ett kort?!
Fia drar och sätter på sej strumper.
Han går in i vardagsrummer där alla sitter.
- ALLA KOM! NI MÅSTE SE DOM STÖRSTA STOR-TÅRNA JAG NÅNSIN SETT!

hahahah han är bra på att ragga, vilken han förskte med sen, men de gick inte hem..


Nej nu är BARCELONA! heja!


image328




Kommentarer
Postat av: eljen

om jag inte minns helt fel så kommenterade martin mina å fias tår på sista april förra året hemma hos din bror.....jag misstänker att han har en fetisch

2008-04-07 @ 02:00:50
Postat av: mallan

haha ja man kan ju börja undra.. alla hästar verkar inte va hemma iaf!

2008-04-07 @ 13:24:14
URL: http://frally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0