Mys-måndag!


Idag äre måndag. Och måndagar är numera inte fittiga, utan mysiga. Så hoppas jag inte behöver jobba på förskolan idag. Jag vill hem till bella och mysa :)

Jag har en känsla om att den här veckan kommer de bli vår. På riktigt! Solen kommer skina hela dan varje dag så allt är grönt och fint till Valborg.

Måste bara citera min vän elin mattson aka bullen i år igen.
Jag: Va ska du göra på Valborg?
Elin: Valborg? Va är de för dag nu igen? Shit, jag blandar alltid ihop de med sista april..

Kommentarer
Postat av: elin

Hahahaha. jag är bara för klok ibland..

2008-04-14 @ 08:58:35
Postat av: Bella

Ouii.. jag sitter här och längtar hem! 5h sen äre myyyys :D

2008-04-14 @ 11:20:21
Postat av: L

YES! jag lär få vara me måndagen jag är hemma;)

2008-04-14 @ 22:28:47
URL: http://lisarichardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0