SEMIFINAL!


Ikväll är det dagen D. Eller inte.. Barcelona kommer inte ha nån större chans mot Man U.
Man kanske ska se den hemma iaf.. Så slipper man skämmas. Plus att jag äger 50 spänn till fredag. KUL!
Och vi har möte på jobbet imorrn, och självklart är de jag som ska hålla i fikat. Ofta jag vill lägga ut min sista kronor på fika, som inte ens är till mej. Men men. Kankse kan baka nått? Eller så gör jag de inte!

Nej ska hem och hjälpa min kära vän elsa att bli klar med hennes lägenhet och sen träffa Billy!
Inget planerat för helgen än.. Förutom att kvinnan från OCHSLOO kommer :D
Ska vi kankse grilla lisa? Tycker jag låter gott!



Kommentarer
Postat av: L

JAAAA,KONA mi svaner deg nå urulig, ihh längtar hem (till dig)..haha

2008-04-23 @ 17:33:48
URL: http://lisarichardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0