SOOOOOLEN!


Vädret är bäst! Har suttit ute nu i två timmar. Fick dock fräknar. Skitliv! Men man ska inte klaga nu när den där gula jäveln på himlen äntligen tagit sej tid och tittat fram och ge en lite lycka!
Imoorrn kommer de bli bra. De ska bli sol och bärsdrickande på dan. Jag längtar!

Va ut ett tag igår. Meningen va att vi skulle till People nyktra och kolla på "top model search" och skratta lite. De börjar med en förfest hos elsa där johan deckar. Sen till etage och sjunga för att alla va fulla. Inte jag. Jag satt typ nykter och ville därifrån, eftersom jag började 6 på morronen dan efter ville jag bara till People och se det där och dra hem. Ingen ville med mej dit. Så jag satt och tjura. Kul tjej!

Ska på körskola snart, sen ska man fira Laukkanen på Firman. De blir lungt och tidighemgång så man pallar med morrondagen!

image331



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0