Torsdag.


Dan börja bra med att sola på elsas balkong. Sen var de på med målarkläderna och måla. De vart sämst. Ingen av oss kan måla. Och de syntes. Luftbubbler och bården lossna och de vart fult. Så vi la ner de och drog hem till Lollo och drack istället.
Vi drog sen på "We love house".


Jag: Karin jag måste gå och fråga den där Dj:en om en låt. Problemet är bara att jag inte kan EN ända houselåt. Kan du nån?
Karin: Aa, "We love to rock" är as bra! Önska den!
Jag: Okej, ska jag? Va hette den nu igen?
Karin: "We love to rock", men säg love to rock.
Jag: Aa okej, då går jag. Love to rock?
Karin: Aa
Går dit
Jag: Hej, kan du inte spela "Love to rock"?
Dj: Absolut! Fan va bra låt-val av dej!
Jag: Hihi aa jag vet. Den är verkligen skit bra! (?)
Dj: Aa rikitgt bra! Highfive!
Highfivear
Jag: Sätt på den på en gång. Den är såå skööön (?)

Går tillbaka.
Jag: Han skulle spela den!
Karin: Fan va bra!
Jag: Problemet nu är att jag har ingen jävla aning om va de är för låt eller hur den låter. SÄG TILL MEJ när den kommer. Lova!
Karin: jaja
Sen går hon efter ett tag. Och jag våga rinte sitta kvar. Jobbigt om de låten skulle kommit upp. Då skulle jag sitta där, helt oberörd och stirra in i väggen..

De var tal om efterfest hela kvällen. Va as-taggad. Rikard hade nyckeln till efterfesten och vi drog när han drog. När vi väl åkt taxi dit för 200 jävla spänn så funkar självklart inte nykeln. Bra!
Ronja suckar och sätter sej ner på en pressening.
- AAAAH, de ligger nån jävel under.

Jag rycker bort presseningen, och där ligger Jonatan och sover! Hahaha. Dumt att gå hem?
De vart iaf ingen efterfest. Bra de. Klockan var alldeles för mkt, och jag skulle börja jobba sex på morron dan efter.

Måste sova nu så jag kan ladda till ikväll!
Tack för mej! Hej.

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra dag :)

2008-04-25 @ 13:07:07
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0