Var kan den vara..


Ooh. Min digitalkamera som jag fick när jag fyllde i januari råka två idioter tappa i golvet (jag och elsa). Lämnade in den och fick tillbaka ett sms där de stod att jag va tvungen att betala 1100 fittkronor för att laga den. Känns inte som de är värt de.. eller jo kankse, men dom pengarna har man ju inte! osis..
I alla fall så sa pappa :

- Men de är ju tur att du har minneskortet kvar. Där har du ju kvar bilderna som du knäppte sist och du behöver ju inte köpa ett nytt då. De va dyrt.
- Va kostade de då? 1000 spänn eller? (Nej så sa jag inte alls.. fölåt!)

- ...tog inte du minneskortet?
- Nej malin, DU tog de. Och du vet inte var du har de? (suckar och blir sur)
- Vet jag väl visst. Låt mej tänka lite bara..

Eeeh de har gått 2 veckor sen han sa de där.. Jag har tänkt. Men inte kommit så långt.
Vart FAN kan jag ha lagt den lilla jäveln..? Är jag så dum att jag la den i mujkisbyxfickan? Så de har ramlat ur?
Borta är den.. Men de va ju kul och ha en kamera så länge de vara.. RIP!




Kommentarer
Postat av: billy

seriöst!!!!!!!!!!!!!!!.... REST IN JÄVLA PEACE!
r.i.j.p

2008-04-18 @ 02:50:19
URL: http://chio.blogg.se
Postat av: elin

jag ar inte ett dugg forvanad, tur att jag kommer hem i sommar sa du har nan som tar hand om dej igen.....

2008-04-18 @ 10:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0