Jobbig natt.


Jag gick och la mej runt tolv igår. Ronja kom nån timme efter för hon skulle sova hos mej. Men klockan 3 på natten, en torsdag när jag ska upp och jobba klockan 6.00 knackar en AS-packad jonatan på dörrenoch vägrar sluta.
Ronja går till slut upp och öppnar och in kommer han invinglandes.

- Gurra sover på golvet utanför cristian. Och jag har ingenstan att sova.
- Nähe? Men här får du inte sova.
- Men Gurra sover lixom golvet, utanför cristans dörr. Han vägrar öppna.
- Jaha? Men du får väl gå till kotten eller åka hem och sova.
- Nej jag kan inte, för gurra sover utanför cristians dörr.
- Men ta me han hem då, äre så jävla svårt, jag ska upp om 2 ½ timme. Gå!
- Fan va taskig du är malin. Gurra sover lixom utanför cristans dörr.
- Men de skiter väl jag i. De finns ingen plats här för dej.
- Du är så jävla tasklig, vet du de? Och föresten. Ronja är på toa, så äre okej om jag pissar från balkongen.
- Va? nej!
Han gör de iaf samtidigt som han säger:
- Du är taskig, gurra sover på GOLVET! UTANFÖR cristans dörr!!
- MEN jontan du har sagt de nu. Och jag skiter fullständigt i det också.
- Men han kan ju inte sova på golvet..
- Jontan!
- ..utanför cristans dörr.
- JAG HATAR DEJ!






Kommentarer
Postat av: Jonatan

Va e det här?? fått tips om att du skriver om mig på din blogg, och mycket riktigt. Det jag är lite besviken över är att du inte talar sanning. Jag fick ju sova i din säng tillsammans med dig. Varför näms inte de? Skäms du över det?

2008-02-06 @ 22:47:05
Postat av: random dude

Jag fick ju sova i din säng tillsammans med dig. Varför näms inte de? Skäms du över det?"

jag tror jag dog lite där. hahaha så insane roligt en söndagsmorgon som denna

2008-02-17 @ 08:17:13
Postat av: malin

vem är du din random jävel?

2008-02-23 @ 11:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0