Onsdag.


De har vart mkt idag. Först jobb. Som jag försov mej till. Nån fitta hade pyst mina däck på köpet så de va bara att börja gå. Sen efter jobbet drog jag och sola sen hem för att plugga lite. Pappa komförbi senare så vi va ut och övningskörde i typ 2 timmar. Sen gick jag och gymma.
Nu är jag skit trött och vet inte riktigt va jag ska göra. Ronja och Mia vill dricka lite sen dra vidare nånstans och sätta sej. Vilket ifs låter jävligt trevligt men jag jobbar imorrn. Soran ska till Harrys och kolla på stand up och de låter också kul..

Imorrn äre alla hjärtans dag. Då vill jag ut! Sen har jag fan loooooooov. Hoppas billan kan ta ledigt för då drar vi till OSLO! hoppas hoppas!

Fan jag måste duscha.. finns de nå värre än de?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0