OSLO!


Men älska att vara här. Sitter och väntar på att lisa ska komma hem från sitt jävla leksaksäffärs jobb och röjja med mej i stället. Vi ska iväg till henns kompis, sen nån förferre och sen ut på nått finare ställe. typ stureplan. Hoppas man hittar massa rika olje karlar där. 
Då ska jag nog fråga om jag inte kan få mej en liten drink. 

MAMA va med härliga bilder jag har.. men jag kan inte få in dom i datorn. skit dator.

I torsdag när vi va ut frågade nån dude mej om jag va en dröjt = lesbisk. Tack för den.


Kommentarer
Postat av: L

Fan säger du om mitt jobb o dator va faan Mallan... ikväll händer de? VA FAN TRORU!!!??? hahaha dvdOJ

2008-02-23 @ 20:35:19
URL: http://lisarichardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0