På vägen hem.


Vi tog taxi hem i lördags, för att fittchaffören i limon vägra skjussa hem oss. Och killen får flera tusen i timmen för skiten. Iaf, så lackar Kim (tjejen vi skulle till) på taxichaffören när han säger att han inte hittar till gatan hon bor på. Han va en mörk invandrare.

Kim: - HÖRRU din jävla Abdulla!! De ska för i helvete inte vara taxi chafför om du inte ens hittar! Hör du de?!?!
Jag: - Kim lugna ner dej, annars kankse han inte kör hem oss.
Kim: - Men killen kan ju för fan inte ens SVENSKA!!
Lisa: - Vi är i norge..
Kim: - De spelar ingen roll, hör du de?! Du ska veta va jag säger och vart vi ska!!!!!!!! Sväng höger här framme för helvete!
Chaffören svänger vänster.. Och kim börjar typ skaka.
Kim: - Jag SA HÖGER.
Och knäpper chaförren i bakhuvet med fingrarna.. hahahahha jag höll på att döö
fan va kul de va!

"hörru din jävla abdulla" hahahahah hej sne-fylla!


Kommentarer
Postat av: philip

Det va askul att han inte kunde svenska så va ni i norge

2008-02-29 @ 11:40:46
Postat av: L

Underbar kväll mallan..hahaha

2008-03-04 @ 21:05:41
URL: http://lisarichardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0