En månad kvar.



Yes. Har bara en månad kvar på jobbet, sen börjar jag på ett nytt. Ska bli bra skönt att slippa börja fitt-sex på morronen. Men jag kommer dock sakna Helena. Som fan. but we keep in touch, så de blir bra.

Hoppas jag hinner börja på de nya jobbet innan sista april, för isf sa jag inte jobba på sista april. haha yes! De sulle vara guld. Då ska jag köra heela dan, varje dag!
Anna har kommit hem då också. Åh! Jag blir så glad av tanken!

Nej nu måste jag dricka en kaffe, snabbt innan jag dör.





De här skulle ju kunnat vart Sista april. Men de äre inte. Bakis och fula.
Och jag och Vio hade kunnat känt varnn, men jag tror inte ens vi pratade överhuvetaget.








Kommentarer
Postat av: vio

fan malin... vilken miss.. vi hade ju kunnat hångla... men de gjorde vi inte :(

2008-03-19 @ 20:56:23
URL: http://viole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0