Fredag!



Härlig fredag.

Shit började dricka kl 3. Sen hem till Ronnie, fixade sej och krokade upp. Härligt. Sen taxi till jonatan. Efter ett x-antal dåliga låtar hos jonte ville jag byta. TAPE står de då. Välkommen till 2000-talet! Hahah börja kolla igenom hans skivor och dom 2 bästa låtarna va spcie girls och förortsbetongen. Han verkade digga 90-talet. De gör fan inte jag.

Jag har fan ångest över va jag ska ha på mej på Billans 90-tals fest! Men de ska bli nått så djävulskt kul.

Sen vart de Bj, Of course! Sen efterfest hos jonte igen. Jag öppnar min oöppnade gredos som jag skulle ha på lördagen, tar ett glas och sen tok deckade jag i soffan. Vaknar, spyr sen hem till ronja. hahah vilken jävla dag.





Kommentarer
Postat av: virran

fyfan där eju jag! SES PÅ TORSDAG MALIN

2008-03-18 @ 21:33:29
URL: http://veronicanoer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0