Fredagen är välkommen nu.


Imorrn är det bara utgång som gäller. Är dock kluven. Varit as taggad på KORRIDOREN huuur länge som helst. MEN, Maskinen kommer till BJ imorrn = dom som sjuger "alla som inte dansar är våldtäksmän"
Och jag vill så sjukt gärna dit. Jobbigt läge.
Men de är lön idag, shopping och utgång så allt är bra.

Igår va jag ut. Sovit 3 timmar inatt. Jag och bella hade först en myskväll ,med popcorn och dipp(?) och kolla på Sverige-Brasilien. Men de sög ju, inte helt oväntat. Så vi bestämde för att fira de. Åkte hem till Danne och sen vart de People. De vart grymt. Jag va nykter, Men sjukt peppad.
Två va fram till mej och sa att jag va sjukt full. Och en fråga om jag gick på ectesy. Men nej.

Just nu sitter jag hos ronja och är kattvakt åt dom små asen. Men man ställer väl upp för laget. Funderar på att åka till Elsa men känns taskigt att lämna små barnen. Men de är ju kul för Ronja som är i Åre.

NEJ IMORRN KÖÖÖR VI!





Kommentarer
Postat av: elsa

diiin jävel! du skulle åkt till mig istället!!! imorn kööör vi! DVDOJ!

2008-03-27 @ 21:46:37
URL: http://heyimelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0