Helg!


Shit vilken jävla helg de har varit. Min tavla gick sönder, min DIGETALkamera gick sönder och sist men inte minst kom 2 jävla väktare hit igår natt. Skit granne.
Men kul som fan har de vart. haha fredagen var bäst. Först afterwork på flustret sen en jävla förfest här och sen en riktigt rolig utgång.
Oskar från snook va där.. hej snygging!
Och jag har ångest för att jag inte ragga..


Haha jag och elsa.
Vår konversation om Oskar. Grejjen är att hon tror jag menar en Oskar från Uppsala som är 87a och jag snackar om Snook.Oskar.

- Elsa! Oskar va ju på Bj igår, och jag ragga inte!
- Aa jag vet, jag snackade lite med honom.
- VA!! skojjaru! vart va jag då?
- eeeh, aa de gjorde jag.. vi känner varann lite sen tidigare.
- VAA! varför har du aldrig sagt de? Va sa han?
- ...eeh, jag vet inte, nej vi snackade bara lite, han har rest men nu ska han stanna i Uppsala ett tag.
- VAA! ska han? Shit, då kommer man ju kunna se han fler ggr på krogen här..
- ..aa? de kommer du säkert..
- Men fan coolt att du känner han. Han är ju mkt kortare än va jag trodde!!
- aa? eller neej?
- Joo han är ju mkt kortare i verkligheten!
- ..aa kankse..
- Men hur känner du han? shit
- Han gick ju på gränby
- VAA! gjorde han? nej där gick ju typ jag ett tag..
- Aa han är ju 87a eller 86a..
- Nej han måste va äldre..
- nej de är han inte..
- Vem snackar du om egentligen?
- Oskar, Oskar söderlund..
- Jaha.. jag snackar snook-oskar.. fuck.






Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

2008-03-19 @ 00:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0