Sanaaart är fest!


Sitter och laddar inför kvällen. Kommer bli galet!

Pratade med fia igår. Hon sa att hon hade drömt om Björn Gustavsson i tis. Att dom va kära! Och de gjorde jag också! Sjukt.
Jag vaknade och kände mej kär och lycklig. Men kunde inte komma på vem jag hade drömt om. När jag kommer till jobbet började dom snacka om björn på radion. Då slog de mej, de va han, som jag drömt om. Och jag va fortfarande kär då. Fick panik-bråttom om att messa soran om att jag måste med och sitta i pubilken när han ska va med i Parlamentet och möta björn. Soran hade redan sagt till mej 2 ggr innan att jag inte fick komma.
Så jag skicka ett mess "Jag kommer och kollar på dej på fredag"

Efter nån timme ringer han:
- Du ska inte alls komma och kolla!
- Joo de ska jag! OCh du ska fixa de åt mej!
- Nej, alla biljtter är slut, och även om de hade funnits hade du ändå inte fått komma.
- Jag visste att du skulle säga så din bittra jävel, därför skrev jag så i smset för att du skulle bli nervös.
- Du är bög!
- Men va fan ska jag göra på fredag då, sitta och stirra in i en vägg?
- De skiter väl jag i, dra till Bj... Eller just de, du kommer ju inte in där.. (ja, jag vart nekad i lördags)

Bög-soran. Jag är ändå inte kär i björn längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0