Torsdagen.


Vic och Wille kom förbi på morronen. Jag och victor  började kolla på gammla big brother avsnitt igen. Vi körde det i söndags non stop i 4 timmar med lisa. Bästa bakis pogrammet. Och ja! De är min mamma som satt och spela in progammet till mej när jag hade fotbolls träning. Så kul tyckte jag de va. Men jag tackar mej själv för de idag.

Olivier de Paris: De där som hände med Carolina, de va ett misstake.. no no..  på svenska jag menar att de va en misstanke. De va en misstanke.
hahah

Sen gick jag och nettan till hennes morfar på sjukhuset och hälsade på. Och sen köpte vi taco. Blev häng nere hos wille på kvällen. Lisa drog också! Så tråkigt. Men jag hoppas verkligen att vi ses snart igen. Vi hör ju ihop!

Klockan är halv elva. ROLIGT! Vafan ska jag göra nu.. alla slutar typ sju.






Kommentarer
Postat av: L

AAAAA...att vi göööör!!

2008-05-02 @ 22:52:27
URL: http://lisarichardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0